ثبت نام لاتاری آمریکا 2025

توجه: “فرم ثبت نام در انتهای همین صفحه قرار داده شده است”

لاتاری آمریکا چیست؟

از بین برنامه های مهاجرت دائم به ایالات متحده، «لاتاری تنوع نژادی» آسان ترین، کم هزینه ترین و در دسترس ترین مسیر رسیدن به گرین کارت آمریکا است.

اگر متقاضی ثبت نام لاتاری 2025 هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

«لاتاری تنوع نژادی آمریکا» که با نام «لاتاری گرین کارت آمریکا» نیز شناخته می شود، هر سال توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده برگزار می شود و افراد از سرتاسر دنیا امکان ثبت نام در این قرعه کشی را دارند.

هدف ویزای مهاجرتی لاتاری آمریکا، این است که افراد با نژادهای مختلف امکان مهاجرت دائم به ایالات متحده را داشته باشند و تنوع نژادی جامعه مهاجران به آمریکا حفظ شود.

مهاجرت به آمریکا از سایر روش ها مانند ویزای خانوادگی، سرمایه گذاری، کاری و نخبگان بسیار زمانبر است و به دلیل شرایط خاص، شامل حال تمامی افراد متقاضی مهاجرت به ایالات متحده نمی شود.

با ثبت نام در لاتاری آمریکا، برندگان تنها بر اساس شانس و به صورت رندوم انتخاب می شوند.

بعد از مشخص شدن نتایج لاتاری، برندگان باید در یک پروسه حدودا یکساله، مراحل بعدی لاتاری از جمله تکمیل فرم مهاجرتی DS-260 و انتخاب یکی از سفارت های آمریکا، جمع آوری مدارک، انجام معاینات پزشکی و شرکت در مصاحبه سفارت آمریکا را پشت سر بگذارند.

در نهایت پس از موفقیت در مصاحبه و اخذ ویزای آمریکا، برندگان به آمریکا مهاجرت کرده و گرین کارت آمریکا را دریافت می کنند.

مزایای برنده شدن در لاتاری آمریکا
از مزایای برنده شدن در لاتاری آمریکا می توان به اخذ «گرین کارت» اشاره کرد.

افرادی که بتوانند گرین کارت آمریکا را دریافت کنند، تقریبا از تمام حقوق شهروندان ایالات متحده بجز حق رای، بهره مند می شوند و امکان زندگی در ایالت و شهر دلخواه خود، کارکردن بدون محدودیت و تحصیل با هزینه بسیار اندک و یا رایگان را خواهند داشت.

پس از 5 سال، با ارائه درخواست شهروندی ایالات متحده، برندگان لاتاری می توانند تابعیت و پاسپورت آمریکا را اخذ کنند و برای اعضای خانواده درجه 1 خود نیز درخواست گرین کارت دهند.

زمان ثبت نام در لاتاری 2025 آمریکا

ثبت نام در لاتاری آمریکا یکبار در سال و به مدت 33 روز امکان پذیر است.

سایت لاتاری E-DV، در بازه اوایل ماه اکتبر (اواسط مهرماه) تا اوایل ماه نوامبر (اواسط آبان ماه) پذیرای درخواست های ثبت نام است و پس از این بازه مشخص، سایت لاتاری بسته می شود.

ثبت نام دوره بعدی لاتاری، یعنی لاتاری 2025 آمریکا، از 13 مهر ماه 1402 فعال خواهد شد. متقاضیان محترم ثبت نام لاتاری 2025، می توانند از اوایل شهریور ماه تا اول مهرماه 1402 در سایت رویال ویزا سنتر، پیش ثبت نام لاتاری خود را به رایگان انجام دهند.

زمان دقیق ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا، از طریق راه های ارتباطی رویال ویزا سنتر یعنی پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز اطلاع رسانی می شود.

مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا
برای ثبت نام در سایت لاتاری، متقاضیان باید یک فرم الکترونیکی به زبان انگلیسی را تکمیل کنند که در صورت ثبت نام از طریق رویال ویزا سنتر، این فرم را همکاران ما برای شما پر خواهند کرد.

در دوره های قبلی، داشتن پاسپورت برای ثبت نام نفر اصلی اجباری بود. اما در دوره لاتاری 2024، شرط داشتن پاسپورت برای نفر اصلی لغو گردید و ثبت نام لاتاری بدون داشتن پاسپورت امکان پذیر شد.

با توجه به شرایط موجود، پیش بینی می شود که برای ثبت نام دوره آینده یعنی لاتاری 2025، باز هم نیازی به ثبت اطلاعات پاسپورت در فرم ثبت نام نباشد.

اما مهم ترین مورد برای ثبت نام لاتاری در هر سال، عکس لاتاری است.

بدون آپلود عکس لاتاری، امکان تکمیل ثبت نام در سایت لاتاری وجود نخواهد داشت. عکس لاتاری که در سایت لاتاری بارگذاری می شود، باید برای تمام افراد ثبت نام کننده شامل نفر اصلی، همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال آپلود شود.

برای اطلاع از نحوه ی آماده سازی عکس مخصوص لاتاری به این صفحه سر بزنید.

جمع بندی

برای ثبت نام لاتاری در سال 1402 سایت و موسسه های زیادی وجود دارد ولی موسسه ای که بعد از چند سال تجربه و ویزا گرفتن تجربه خود را پس داده است و رضایت صد در صد مشتریان را به همراه داشته است، رویال ویزا سنتر است.

برای پیش ثبت نام در لاتاری 2025 می توانید از طریق سایت رویال ویزا سنتر از اوایل شهریور 1402 اقدام کنید.

برای شروع مراحل ثبت نام، از طریق فرم زیر شماره تماس خود را وارد نمایید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *