پیکاپ ویزای کانادا – فوری

هیجان برانگیزترین مرحله ی اقدام برای ویزای کشور کانادا مرحله ای است که ایمیل تایید درخواست (Approval) برای متقاضی ارسال می شود.

پاس ریکوئست چیست؟

در این مرحله ایمیلی با این مضمون که “تصمیمی در مورد درخواست شما گرفته شده است.” برای متقاضی ارسال می شود و از وی خواسته می شود که پاسپورت خود را حداکثر ظرف ۳۰ روز به دفتری که در ادامه ی همان نامه به نام و آدرس آن اشاره شده تحویل دهد. به این ایمیل اصطلاحاً پاس ریکوئست یا ایمیل درخواست پاسپورت گفته می شود. 

نمونه ای از این نامه را در زیر می بینید: (برای دیدن تصویر با سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید)

برای نمایش تصویر در ابعاد بزرگتر بر روی آن کلیک کنید

دریافت این ایمیل به این معناست که با درخواست ویزای شما موافقت شده و لازم است تا پاسپورت خود را برای الصاق استیکر ویزا به مرکز ویزای کانادا تحویل دهید. 

برای انجام اینکار ۲ راه وجود دارد:

۱ خودتان مستقیماً به آدرسی که در نامه نوشته شده است مراجعه و پاسپورت را تحویل بدهید. 

و یا اینکه:

۲ پاسپورت خودتان را به یکی از دفاتری که خدمات پیکاپ ویزا را انجام می دهند بسپارید تا آنها به نمایندگی از شما این کار را انجام بدهند.

در این مرحله سوالی که متقاضیان از خودشان می پرسند این است که خودم شخصاً برای دریافت استیکر ویزا به مرکز معرفی شده در نامه مراجعه کنم و یا اینکه بهتر است که از یکی از دفاتری که این خدمات را ارائه می کنند بخواهم که استیکر ویزا را برای من اخذ کنند.

پاسخ: بجز موارد خاص و استثناء، بهترین گزینه این است که کار اخذ استیکر ویزا را به یکی از دفاتر ارائه کننده این خدمات بسپارید. دلیل این کار هم ساده است. اگر شما بخواهید برای گرفتن استیکر ویزای کانادا شخصاً به یکی از کشورهای همسایه سفر کنید بدون شک هزینه بلیط هواپیمای شما به تنهایی بیشتر از هزینه ای است که دفاتر مربوطه بابت انجام این خدمات از شما می گیرند.

علاوه بر این بایستی به این نکته توجه کنید که در مورد الصاق استیکر، روند کار به این شکل نیست که در زمان مراجعه شما به مرکز ویزای کانادا، همان لحظه یا همان روز استیکر ویزا را الصاق کنند. بلکه بایستی در یک نوبت پاسپورت تحویل داده شود و حدوداً ۲ یا ۳ هفته بعد مجدداً مراجعه و تحویل گرفته شود. پس چنانچه ساکن ایران هستید، اقدام کردن برای دریافت استیکر ویزا به صورت مستقیم به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست.

 

با توجه به توضیحات بالا، شما در صورت تمایل می توانید کار پیکاپ ویزای خود را به گروه رویال ویزا بسپارید و ما به درخواست شما در قالب سرویس اکسپرس (فوری) و یا سرویس استاندارد، این کار را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام خواهیم داد.

هزینه ی خدمات ویزا پیکاپ:

(اعتبار تعرفه ها: تا پایان اسفندماه ۱۴۰۱)

ردیف نوع خدمات تعرفه
۱

سرویس اکسپرس (فوری)

ارسال حداکثر ظرف ۲۴ ساعت (ویژه شهر تهران

۹۹ دلار (USD)
۲

سرویس طلایی

ارسال حداکثر ظرف ۴۸ ساعت

دریافت و تحویل پاسپورت درب منزل (ویژه شهر تهران)

۷۵ دلار (USD)
۳

سرویس نقره ای

ارسال حداکثر ظرف ۷۵ روز کاری

دریافت وتحویل در محل دفتر رویال ویزا (ویژه شهر تهران)

۴۹ دلار (USD)
۴

سرویس برنزی

ارسال حداکثر ظرف ۷۵ روز کاری

دریافت وتحویل با پست پیشتاز (ویژه شهرستان)

۵۹ دلار (USD)

توجه: امکان پرداخت هزینه های ویزا پیکاپ به ریال وجود دارد.

 

مدارک مورد نیاز: (جهت ویزای غیر مهاجرتی)

۱ پرینت نامه پاس ریکوئست

۲ اصل پاسپورت امضاء شده (چنانچه مدت زمان اعتبار پاسپورت شما کم هست برای اطلاع از نحوه تمدید فوری آن با همکاران ما مشورت کنید)

۳ فرم وکالت نامه (از این فرم را به صورت فیزیکی و یا به صورت فایل از همکاران ما دریافت و امضاء کنید)

 

مدارک مورد نیاز: (جهت ویزای های مهاجرتی)

۱ پرینت نامه پاس ریکوئست

۲ اصل پاسپورت امضاء شده (چنانچه مدت زمان اعتبار پاسپورت شما کم هست برای اطلاع از نحوه تمدید فوری آن با همکاران ما مشورت کنید)

۳ فرم وکالت نامه (از این فرم را به صورت فیزیکی و یا به صورت فایل از همکاران ما دریافت و امضاء کنید)

۴– تکمیل صفحه آخر ایمیل سفارت (شامل نام، رنگ چشم، قد، ایمیل، آدرس و شماره تلفن)

۵– دو قطعه عکس ۷x۵ سانتیمتر (پشت عکس ها، نام و نام خانوادگی و تاریخ گرفته شدن عکس باید درج شود و همچنین بایستی حتماً عکس را در عکاسی بگیرید)

 

والدین نبایستی امضای خودشان را در پاسپورت فرزندانشان بزنند. این اقدام باعث می‌شود که پاسپورت فرزندشان نامعتبر شود و سفارت آن را برگشت خواهد داد. فرزندان بالای ۱۶ سال شخصاً خودشان باید پاسپورت خودشان را امضاء کنند. فرزندان زیر ۱۶ سال الزامی برای امضای پاسپورت ندارد و چنانچه امضای خودشان را بزنند هم مشکلی نخواهد بود.
88888888  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *