شماره تماس ۲۴ ساعته اداره مهاجرت کانادا

مرکز تماس اداره مهاجرت کانادا، یکی از مهمترین واحدهای این سازمان است که برای ارتباط با مهاجران و افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، فعالیت می‌کند. این مرکز تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را در زمینه مهاجرت و اقامت در کانادا به مشتریان خود ارائه دهد.

با توجه به اینکه مهاجرت به کانادا یکی از پیچیده‌ترین فرآیندهایی است که ممکن است با موانعی مانند ناشناخته بودن فرآیند، مشکلات مالی و زمانی، نداشتن اطلاعات کافی و … مواجه شود، مرکز تماس اداره مهاجرت کانادا با تلاش در این زمینه، سعی می‌کند تا به مراجعین خود در این مسیر یاری رساند.

از جمله خدماتی که این مرکز ارائه می‌دهد، می‌توان به ارائه اطلاعات کامل و دقیق درباره فرآیند مهاجرت، راهنمایی در انتخاب برنامه مناسب مهاجرت، مشاوره در زمینه ارزیابی مهارت‌ها و امتیازدهی، راهنمایی در امور مالی و … اشاره کرد.

در کل، مرکز تماس اداره مهاجرت کانادا، با تلاش در جهت ارائه خدمات با کیفیت و حرفه‌ای، به مراجعین خود در این فرآیند یاری رسانی می‌کند. در صورتی که شما نیز در زمینه مهاجرت به کانادا نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید با تماس با این مرکز، از خدمات آن بهره‌مند شوید.

لازم به یادآوری است که کارشناسان مستقر در مرکز تماس اداره مهاجرت کانادا فقط به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می کنند.

مرکز تماس اداره مهاجرت کانادا به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته، فعال و آماده پاسخگویی به تماس های تلفنی است.

شماره تلفن مرکز تماس اداره مهاجرت کانادا برای افراد داخل کانادا  2100-242-888-1+ و برای افراد خارج از کانادا 4000-944-613-1+ می‌باشد.

توجه داشته باشید که شماره تلفن 2100-242-888-1+ برای افراد داخل کانادا، به عنوان یک شماره تلفن رایگان (toll-free) در نظر گرفته شده است و هیچ هزینه‌ای برای تماس با آن دریافت نمی‌شود. با این حال، شماره تلفن 4000-944-613-1+ برای افراد خارج از کانادا، یک شماره تلفن معمولی است و بسته به شرایط و قوانین مختلف شبکه تلفنی کشور محل سکونت فرد، هزینه‌ای برای تماس با آن ممکن است لحاظ شود.

در صورتی که به هر دلیلی امکان یا تمایل برای برقراری تماس تلفنی ندارید، اداره مهاجرت کانادا مسیرهای ارتباطی دیگری را نیز در نظر گرفته است که شما می توانید از آنها استفاده کنید.

برای ارسال پیام متنی بصورت آنلاین از این لینک استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *