استخدام در رویال ویزا سنتر

 

به تعدادی خانم خوش برخورد، پر‌ انرژی و دارای فن بیان بالا جهت پیوستن به تیم مشاوران رویال ویزا سنتر نیازمندیم. ما یک تیم مهاجرتی هستیم که در یک فضای کاملاً حرفه ای اما صمیمی گرد هم آمده‌ایم و به‌طور مداوم برای بهبود و بهتر‌ کردن خدماتمون تلاش می‌کنیم. هیچ چیزی برای ما شیرین تر از دیدن لبخند شوق و شنیدن صدای پرهیجان مشتری هامون بعد از آماده شدن ویزاهاشون نیست. روزی که برای ما پایان یک پرونده و برای اونها آغاز یک فصل جدید از زندگی هست.

برای پیوستن به تیم ما سابقه کار مهم نیست، انرژی، علاقه و تعهد برای ما اهمیت دارد!

به عنوان عضوی از تیم بزرگ رویال ویزا سنتر، نیازی به حاضر شدن در محل کار نیست. ما با هزینه ی خودمون، گوشی تلفن شما رو به یک خط تلفن اینترنتی نسل جدید متصل می کنیم که از هر جایی بتونید پاسخگوی مشتری ها باشید. نگران نباشید! قبض تلفن ماهیانه را هم خودمون پرداخت می کنیم.

انتخاب روزها و ساعات کار رو هم در اختیار خودتون گذاشتیم چون دوست داریم در ساعاتی در کنار ما و مشتری ها باشید که حس و حال بهتری دارید. در عین حال انتظار داریم که به ساعاتی که خودتون برای کار کردن انتخاب کردید خیلی خیلی پایبند باشید.

وجه تمایز اعضای تیم ما در توجه به جزئیات هست. برای اینکه خیلی زود به عضو موثری از تیم ما تبدیل بشید، به تمام جزئیات و ریزه کاری ها دقت کنید و هرجا هم لازم بود سوال بپرسید. با این روش، مطمئن باشید که بعد از مدت کوتاهی خودتون هم متوجه میشید که چقدر مشتری های دوستتون دارند و بابت مشاوره های خوبی که ازتون می گیرند، از شما تشکر می کنند.

یک دوره آموزشی چند ساعته آنلاین هم واسه همکارای جدید برگزار می کنیم که با همه ی رویه های کاری آشنا بشن. در این دوره کلی اطلاعات جدید و مهم بهتون آموزش داده میشه؛ پس حتماً کاغذ و خودکار واسه یادداشت برداری دم دستتون باشه.

توی این حرفه، هرچقدر مشاوره ی بیشتری بدید، کم کم هم اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید و هم تسلطتون روی موضوعات و سوالاتی که مشتری ازتون میپرسه بیشتر میشه.

به این نکته هم توجه داشته باشید که شما بازاریاب نیستید و در مجموعه ی ما کسی از شما انتظار نداره که مثل بازاریاب ها رفتار کنید. درسته که ما به عنوان یک شرکت خصوصی در ازای خدماتی که ارائه می کنیم، درآمد کسب می کنیم و تلاش هم می کنیم که سبد درآمدی خودمون رو گسترش بدیم، اما صادقانه و خیلی شفاف می گیم که پول اولویت اول ما نیست!! تجربه ی بیش از یک دهه ی ما نشون داده که اگر حرفه ای باشیم و یک رابطه ی مبتنی بر صداقت و اعتماد با مشتری برقرار کنیم، درآمد به صورت اتوماتیک محقق میشه.

و اما نکته ی آخر که می دونیم واسه خیلی ها در تصمیم گیری مهم هست! مسئله ی حقوق!!

هیچکدوم از مشاورهای فعلی ما تا الان حتی 1000 تومان هم حقوق ثابت از شرکت دریافت نکردند. تمام دریافتی اونها بر اساس مشاوره هایی هست که تبدیل به قرارداد شده و همیشه 10% (ده درصد) از مبلغ قرارداد، به طور کامل به مشاوری پرداخت میشه که از روز اول به متقاضی، مشاوره داده.

قراردادهای ما هم به طور متوسط از 700 دلار آمریکا شروع میشه تا قراردادهای 120 هزار دلاری.

 قراردادهای پایه، در مقیاس واحد، درآمد کمتری برای مشاور دارند اما در عوض پر متقاضی هستند و در نقطه ی مقابل، قراردادهای سنگین، در مقیاس واحد درآمد بالاتر اما تعداد متقاضی کمتری دارند.

بعضی نکات ضروری رو گفتیم و خیلی از موارد مهم و کلیدی دیگه رو گذاشتیم برای وقتی که اعلام آمادگی کردید، و در کلاس آموزشی شرکت کردید.

هر وقت تصمیمت رو گرفتی، رزومه خودت رو به ایمیل زیر بفرست تا در اولین فرصت بررسیش کنیم و اگر سوالی هم داشتی، از طریق واتساپ بپرس!

 

E-mail: royal.visa.center@gmail.com

Phone: 0912-0809- 157 (Call, SMS, Whatsapp)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *