آیا امکان پیگیری در خصوص نتیجه ویزای کانادا وجود دارد؟

هر تغییراتی که در پرونده شما از سوی اداره مهاجرت کانادا اعمال شود، از طریق ایمیل و اکانت کاربری شما اطلاع رسانی می شود. این به آن معناست که اگر شما ریجک شوید و یا ویزا برای شما صادر شود و یا هر نوع بروز رسانی در پرونده شما ایجاد شود، از طریق ایمیل و حساب کاربری به شما اطلاع رسانی می‌شود.

همچنین در حالت عادی شما می‌توانید با مراجعه به سایت VFSGlobal روند ویزای کانادای خود را پیگیری کنید. به این صورت که کشور مبدا را کشور انگشت نگاری و کشور مقصد خود را کانادا انتخاب کنید. وارد قسمت Track Your Application شوید و با وارد کردن اطلاعات درخواستی، پروسه ویزای کانادا خود را پیگیری کنید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که در حال حاضر پیگیری ویزای کانادا از طریق سایت کارگزاری VFSGlobal میسر نیست.

چنانچه از طریق یک مشاور یا وکیل رسمی اداره مهاجرت اقدام نموده اید، می توانید از وکیل خود بخواهید که با ارسال یک درخواست رسمی، آخرین وضعیت پرونده شما را استعلام نماید. پاسخ این درخواست معمولاً 2 ماه و نیم زمان می برد و بر همین اساس ارسال چنین درخواستی فقط در مورد پرونده های دارای پروسه طولانی مدت (پرونده های مهاجرتی از قبیل اکسپرس انتری، سهمیه های نیروی کار ماهر استانی و…) توصیه می شود و در خصوص پرونده های ویزای توریستی توصیه نمی شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *