آدرس مرکز بایومتریک سفارت کانادا در باکو، آذربایجان

یکی از اولین مراحل دریافت ویزای کانادا انجام تست بایومتریکز کانادا یا همان انجام انگشت نگاری کانادا است. به این ترتیب که متقاضی ویزا یا مهاجرت به کانادا بعد از اینکه درخواست خود را برای گرفتن ویزا ثبت کرد، باید برای انجام انگشت نگاری به یکی از مراکز ویزای کانادا موسوم به VFS در یکی از کشورهای همسایه مراجعه کند (به دلیل اینکه در حال حاضر سفارت کانادا در ایران تعطیل است).

انگشت نگاری برای ویزای کانادا
ویزای کانادا انواع متفاوتی دارد. ویزای تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری یا ویزاهای اقامت کوتاه مدت مثل ویزای توریستی و… . فرقی ندارد که از چه روشی و با چه ویزایی بخواهید به کانادا مهاجرت کنید، در هر صورت انجام انگشت نگاری برای ویزای کانادا لازم است.

دولت کانادا انجام انگشت نگاری را از سال 2013 برای همه متقاضیان ویزای کانادا اجباری کرده است. یعنی تا زمانی که اطلاعات بیومتریک خود را ثبت نکنید، اداره مهاجرت پرونده مهاجرتی شما را بررسی نمی کند.

انگشت نگاری کانادا از چه سنی لازم است؟
همه افراد دارای سن 14 تا 79 سال برای ورود به کانادا باید انگشت نگاری کانادا که به آن تست بیومتریک کانادا نیز گفته می شود، را انجام دهند.

مدت اعتبار انگشت نگاری سفارت کانادا
انگشت نگاری کانادا چقدر اعتبار دارد؟ این سوال اغلب افرادی است که برای اخذ ویزای کانادا اقدام می کنند. مدت اعتبار بیومتریک کانادا برای ویزای تحصیلی، کاری و… 10 سال است.

اما هر زمان که برای دریافت ویزای اقامت دائم کانادا (PR) اقدام کنید، باید مجددا انگشت نگاری کانادا را انجام دهید.

زمان انگشت نگاری سفارت کانادا
از روزی که نامه بیومتریک کانادا برای شما ارسال می شود، حداکثر سی روز فرصت دارید که به یکی از دفاتر وک VAC بروید و برای انجام انگشت نگاری سفارت کانادا اقدام کنید.

خوب است که بدانید در حال حاضر مراکز بیومتریکز کانادا در 436 شهر مختلف جهان فعال هستند و متقاضیان می توانند به هر یک از این مراکز مراجعه نمایند.

آدرس مرکز ویزای کانادا در شهر باکو (آذربایجان):

Visa Application Centre

Izmir Street 23, AZ1065, Yasamal district, Baku, Azerbaijan

ساعات کاری مرکز:

روزهای دوشنبه تا جمعه

از ساعت 8:30 صبح لغایت 4:30 بعدازظهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *