تخفیف!

تور ارمنستان 3شب و 4روز (پاییز 1403)

قیمت اصلی 15,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 14,720,000 تومان است.

توضیحات

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تور شگفت‌انگیز ارمنستان: سفری به قلب تاریخ و فرهنگ در ایروان

ایروان، شهر صورتی رنگ که از دل کوه‌های آرارات برخاسته، منتظر شماست. با ما در سفری به یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری جهان همراه شوید. اینجا جایی است که هر قدم شما را به اعماق تاریخ، طبیعت نفس‌گیر و مهمان‌نوازی بی‌نظیر ارمنی‌ها می‌برد.

چرا ایروان؟
تاریخ زنده
ایروان با بیش از 2800 سال قدمت یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان است. در هر گوشه از شهر، ردپای امپراتوری‌های باستانی را خواهید دید. از میدان جمهوری با ساختمان‌های سنگی بی‌نظیرش گرفته تا موزه‌های غنی که داستان‌های هزاران ساله را روایت می‌کنند، ایروان یک درس زنده از تاریخ است.

فرهنگ و هنر
ایروان، شهری پر از شور و خلاقیت است. از گالری‌های هنر معاصر تا اپراها و نمایش‌های سنتی، این شهر هر هنردوستی را جذب می‌کند. کوچه‌های پرجنب‌وجوش آن پر از کافه‌ها و رستوران‌هایی است که شما را به دنیای طعم‌های بی‌نظیر ارمنی می‌برد. حتماً طعم لذیذ غذاهای محلی مثل کباب‌های آتشین و نان‌های تازه لواش را امتحان کنید.

طبیعت بی‌کران
اگر عاشق طبیعت هستید، ایروان شما را ناامید نخواهد کرد. نمای کوه‌های آرارات که از دور دست‌ها به شهر لبخند می‌زنند، جایی است که می‌توانید با دوربین خود لحظات جاودانه‌ای ثبت کنید. باغ‌های سرسبز شهر، مانند پارک عاشقانه‌ی کاسکاد، فرصت خوبی برای استراحت و لذت بردن از مناظر زیباست.

با تور ما چه تجربه‌ای خواهید داشت؟
بازدید از بناهای تاریخی و معماری‌های مبهوت‌کننده: به کشف کلیساهای باستانی، قلعه‌های تاریخی و خیابان‌های سنگ‌فرش شده بپردازید.
تجربه‌ی اصیل فرهنگی: با مردم محلی در بازارهای رنگارنگ ایروان معاشرت کنید و از نزدیک با فرهنگ و زندگی روزمره ارمنستان آشنا شوید.
لحظات لذت‌بخش در دل طبیعت: تورهای طبیعت‌گردی در حومه ایروان، شامل بازدید از دریاچه سوان و دره‌های دیدنی آرارات، تجربه‌هایی فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
همراه ما باشید و لذت ببرید
ما شما را از لحظه‌ی ورود به ایروان تا آخرین لحظه‌ی سفرتان همراهی می‌کنیم. از ترانسفر فرودگاهی تا راهنمایی حرفه‌ای در تمامی نقاط شهر، همه‌چیز برای راحتی و لذت شما برنامه‌ریزی شده است. پس چمدان‌هایتان را ببندید و آماده‌ی تجربه‌ی یکی از شگفت‌انگیزترین سفرهای زندگی‌تان باشید.

وقت آن است که ایروان را کشف کنید!
همین حالا تور خود را رزرو کنید و اولین قدم را به سمت ماجراجویی در ارمنستان بردارید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تور ارمنستان 3شب و 4روز (پاییز 1403)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *